T-REX Пневматичні багатозарядні гвинтівки РСР у комплекті бульпап. З планкою M-лок.
T-REX — багатозарядна, редукторна PCP гвинтівка у форматі булпап. Випускається в калібрах 4,5 5,5 6,35
Булпап редукторний багатозарядний, з бічним зводом. Виготовлений в Україні Вперше був представлений на загальний огляд у 1964 2011 році.
Гарантія ПОЖИЗНА
- Довжина готового виробу, коливається залежно від виконання від 55 см до 84 см, стандарт 69 см.
- Вага з деревом приблизно 3,3 кг +- від породи, вологості, навісок і форми.
- Магазин в калібрі 4,5 мм 12-зарядний. Матеріали — Д16Т, сталь, полікарбонат.
- Резервуар у стандарті — об'ємом 236 см3 (передредукторний), заредукторний 20 см3. Матеріал резервуара Д16Т, стінка 4 мм. Опресований резик на 450. Проводилися випробування на руйнування. Як зразка використовувався не стандартний резервуар, а з ослабленою до 3-х мм стінкою. Щоб рвонути стандартну трубу резервуара, не вистачає потужностей — манометр, той, що є в наявності, на 1000 Атм, а руйнує вище цього тиску. Потрібно було послаблювати стінку.
У нинішній версії конструкції, резервуар можна відокремити від гвинтівки, не забруднюючи повітря. На задньому корку резервуара є гвинт, що спадає хвилями. У разі потреби повітря не потрібно вибивати холостими, а можна просто витравити.
- Передній корок резервуара має заправний порт діаметра 9 мм. Порт має підбірку в зоні отвору провідного до зворотного клапана, поготів гумки штуцера живуть дуже і дуже довго. Для захисту від стороннього порта закривається поворотною кришкою. Є можливість виставляти положення заправного порту як кому буде зручно в межах майже повного обігу.
- Зворотний клапан — вінт із неіржавкої сталі та гумове кільце. Просто та функціонально.
- Вся силова частина розрахований на робочий тиск 300 Атм..
- Контроль тиску — на передній пробці встановлений манометр WIKA. Стандартно ставиться на 315 Атм.
- Ствол встановлюється виробника LW (Lothar Walther) Довжина дула 300, 370, 500, 590 мм у стандарті 440 мм, діаметр 16 і 15 мм.
- Ствольна коробка. Матеріал В95, сталь, латунь, Д16.
- Затвор — поздовжньо ковзний із зведенням бічним важелем. Матеріал латунь, носик сталевий. Замикання на кінематичний замок. Фіксація в закритому вигляді пружиною. Ущільнення затвора досягається гумовим кільцем ущільнювача, яке встановлене в латунному канзеннику. На пальці-взячі встановлений підшипник кочення. Сам палець сталевий, гартований і шліфований. Діаметр — 5 мм.
- Ударник сталевий, гартований і шліфований. Вага ударника 15,5 г.
- У задній частині дулової коробки міститься гвинт підтискання пружини ударника, за допомогою якого регулюється швидкість вильоту кулі.
- У лівій передній частині коробки є блокіратор магазину.
- УСМ конструктивно дуже простий. Деталі порівняно масивні, виготовлені з ресорно-пружинної сталі, загартовані та шліфовані. Контур вирізаний на дротяній ерозії. Робочі поверхні поліровані. Регулювань досить для всіх застосувань. Регулюється зусилля спуску, попередній хід, остаточний хід і величина протримання спускового гачка після спуску. Із шиною УМС зв'язаний традиційно тягою.
- На шині спусковий гачок и поперечний запобіжник. Спусковий гачок із Д16Т і покритий твердим анодом.
- Шина збірної конструкції — 2 вісімки, нижня планка та вівер. Між собою з'єднуються гвинтами М4. Крім гвинтів, деталі мають посадку на < шип >. З витягнутими гвинтами шина тримається в зібраному стані завдяки пресовій посадці. Деталі шини виготовлені з Д16Т. Для особливих застосувань планку вівера можна зняти та розгорнути на 180 градусів. Вийде, що консольна частина планки дивитиметься на дульну коробку. Комусь із низки причин так буде в чомусь зручнішим.
- Приклад зроблений із ясена в багатошаровому просоченні олією.
ОРИГІНАЛ, консультації та допомога в підборі розміру та калібру.
За бажанням клієнта можемо підібрати супутні комплектуючі: чохол, балон, заправну станцію, шланг, оптику, насос. Під час купівлі комплекту є система знижок.
Огляд
https://youtu.be/IhyzyKPqeuc